دانفوس توربوکر برنده جوایز نوآوری AHR Expo 2022 شد

منبع خبر : https://www.ahrexpo.com

کمئرسور مدل VTCA400 برنده رده خنک کننده ها شد. دانفوس در چندین بخش در جوایز نوآوری نمایشگاه AHR 2022 شناخته شده است. مسابقه جوایز سالانه از مبتکرترین و اصلی ترین محصولات، سیستم ها و فناوری های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بین المللی تهویه مطبوع، گرمایش، تبرید (AHR Expo) در دسته های اتوماسیون ساختمان تقدیر می کند. خنک کننده؛ ساختمان سبز؛ گرمایش؛ کیفیت هوای داخل ساختمان؛ لوله کشی؛ تبرید؛ نرم افزار؛ ابزار و ابزار؛ و تهویه

برنده: کمپرسور Danfoss Turbocor® VTCA400

 

در رده خنک کننده، Danfoss جایزه نوآوری را برای کمپرسور Turbocor® VTCA400 دریافت خواهد کرد. VTCA400 اولین کمپرسور گریز از مرکز بدون روغن، با سرعت متغیر و یاتاقان مغناطیسی است که از طراحی تراکم هیبریدی بهره می برد که برای استفاده با مبرد کم GWP R-1233zd در کاربردهای چیلر آب خنک بهینه شده است. طراحی در انتظار ثبت اختراع از ترکیبی از جریان مخلوط و پروانه‌های شعاعی استفاده می‌کند که هم عملکرد بالا و هم ردپای فشرده را ممکن می‌سازد. در نتیجه، VTCA400 در مقایسه با طرح‌های سنتی، وزن را تا 50 درصد کاهش می‌دهد و به کاربران مزیت طراحی چیلر فشرده‌تر و فضای مکانیکی بیشتر اتاق را می‌دهد – و همچنین هزینه‌های پایین‌تر چیلر.

طراحی جمع و جور VTCA400 مزایای قابل توجهی را برای سازندگان چیلر از جمله کاهش هزینه ها، راندمان بالاتر، جاگداری کربن محصول کمتر، بهبود خدمات و افزونگی ارائه می دهد. سازندگان این توانایی را دارند که چند کمپرسور را روی چیلر قرار دهند که در مقایسه با پیکربندی های تک کمپرسور، راندمان بار بخشی بالاتر و افزونگی بیشتری را ارائه می دهد.

فینالیست: کمپرسور Danfoss Turbocor® TGS380

در رده راه حل های پایدار، دانفوس به دلیل کمپرسور Turbocor® TGS380 خود به عنوان فینالیست انتخاب شد. TGS380 بر پایه نوآوری سایر مدل‌های سری TGS ساخته شده است، که اولین خط کمپرسورهای گریز از مرکز بدون روغن و یاتاقان مغناطیسی بود که مبردهای HFO-1234ze با GWP پایین و درجه ایمنی A1 R-515B را برای کمک به کاهش مضر مستقیم ارائه می‌کرد. انتشارات به محیط زیست دارای یک نقشه عملیاتی توسعه یافته برای پشتیبانی از برنامه های کاربردی با نسبت فشار تا 5.7 است. این نه تنها شامل کاربردهای خنک کننده راحت، بلکه کاربردهای بالابر بالاتر مانند چیلرهای هوا خنک در آب و هوای گرم محیطی تا 125 درجه فارنهایت و بازیابی گرمای خنک شده با آب است که آب فرآیندی تا 145 درجه فارنهایت تولید می کند.

TGS380 علاوه بر ارائه راندمان پیشرو در صنعت بدون کاهش عملکرد و صرفه جویی قابل توجه در طول عمر در تعمیر و نگهداری به دلیل حذف سیستم مدیریت روغن سنتی، جامع ترین عرضه مبردهای با GWP پایین را در مقایسه با هر کمپرسور سنتی با جابجایی مثبت ارائه می دهد. گزینه مبرد با GWP پایین HFO-1234ze یک راه حل GWP بسیار کم ارائه می دهد، در حالی که گزینه R-515B یک جایگزین با GWP پایین ارائه می دهد که همچنین دارای طبقه بندی ایمنی ASHRAE A1 برای سمیت کمتر و عدم انتشار شعله است. TGS380 در مقایسه با کمپرسورهای اسکرو با ظرفیت معادل 80 درصد کوچکتر و سبک تر است و سطح صدا تا 8 dBA کم صداتر است.

ریکاردو اشنایدر، رئیس Danfoss Turbocor می‌گوید: «این کمپرسورهای Turbocor جدیدترین نسل فناوری‌های خنک‌کننده پیشگامانه هستند. Turbocor در فناوری کمپرسورهای بدون روغن پیشرو است و مفتخر است که توسط جوایز نوآوری AHR شناخته شده است. ما متعهد هستیم که با راه حل های سازگار با محیط زیست HVACR به مشتریان خود در کاهش مصرف انرژی و کاهش ردپای کربن آنها کمک کنیم. با انتقال صنعت به مبردهای با GWP پایین، ما مشتاقانه منتظر افزایش پذیرش کمپرسورهای Turbocor هستیم.

برندگان برنامه جوایز نوآوری نمایشگاه AHR توسط هیئتی از داوران عضو ASHRAE شخص ثالث انتخاب می شوند که همه جوایز را بر اساس طراحی نوآورانه، خلاقیت، کاربرد، ارزش و تاثیر بازار ارزیابی می کنند.

برندگان جوایز امسال در یک مراسم رسمی در نمایشگاه AHR 2022 که از 31 ژانویه تا 2 فوریه در لاس وگاس برگزار می شود، شناخته می شوند.